Bine v-am regasit!

A venit brusc vara, astfel incat incepem usor, usor sa profitam de piesa laitmotiv a anotimpului cald: tricoul.

Daca ani la rand tricoul a fost catalogat drept o piesa vestimentara destinata exclusiv activitatilor sportive, in ultimii ani, odata cu explozia aceasta de non conformism pe care o traim, tricoul a fost reinventat si readaptat cat mai multor tinute care sunt departe de a fi sport.

Depinde doar de imaginatia si creativitatea celei care gandeste tinuta.

De la New York la Paris, designerii propun in acest sezon o diversitate de modele de tricouri care mai de care mai viu colorate, aducand in prim plan, din nou, tricourile cu mesaje. Moda este o oglindire a societatii si a comportamentului maselor inca din anii ‘60 , iar daca in istoria recenta a acesteia mesajele scrise pe tricouri reprezentau pozitionarea fata de anumite probleme politice sau incurajarea unor anumite minoritati, anul acesta mesajele sunt mai calde, mai “fashionable”, instigand la motivatie interioara: de la “Be Your Own Hero”, ori “Silent Soldier,” la perpetuarea mesajelor pozitive sau controversate:“Love”, “Let’s Get Obscene”, sau la apartenenta unei anumite clase sociale prin asocierea cu diverse braduri, clasicul “J’adore DIOR”, “VERSACE”, etc.
Daca nu ai deja astfel de tricouri in garderoba, o vizita la AFI Ploiesti iti va rezolva problema deoarece tricourile cu mesaje sunt prezente in multe dintre magainele de aici: Reserved, H&M, KOTON sau BSB, in diverse culori si la preturi accesibile. Cateva tricouri de acest gen te vor ajuta sa-ti creezi o serie de tinute pentru diverse evenimente sau momente ale zilei.

De exemplu:

• Tricou + pantalon si sacou office, alaturi de o pereche de stiletto = o tinuta perfecta pentru serviciu.
• Tricou + fusta plisata si tenesi / pantofi sport + geaca de blugi = o tinuta potrivita pentru o seara in oras sau o plimbare in aer liber.
• Tricou + fusta tulle + sandale + cercei / accesorii statement = o tinuta perfecta a la Carrie Bradshow, potrivita unui eveniment deosebit: o cununie, un botez, o anivesare.

Singurul lucru la care trebuie sa aveti grija este ca mesajul tricoului sa nu fie nepotrivit momentului in care il purtati, adica, nu mergeti la birou cu un tricou pe care scrie „I hate my BOSS”.
Tricourile cu mesaje au demonstrat ca pot crea adevarate revolutii feministe sau politice, vezi mesajele de genul celui propagat de DIOR “We Should All Be Feminists” sau mesaje pro/contra presedintelui american, DONALD TRUMP.

Asadar, lasa-ti tricoul sa iti fie voce!